چه جوری به هم بیایم (جلد اول)

چه جوری به هم بیایم (جلد اول)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۰۴
وزن:
۱۰۲ گرم
شابک:
9789643049362

معرفی کتاب

کتاب «چه جوری به هم بیایم جلد اول» یک کتاب بسیار آموزنده و مفید برای زوج‌هایی جوانی است که به تازگی زندگی مشترک را آغاز نموده‌اند. از آنجایی که ازدواج به معنای ارتباط نزدیک و تنگاتنگ زن و مرد است و این دو فرد قرار است با یکدیگر به شکل یک تیم متحد زندگی را پیش ببرند باید نسبت به ویژگی‌ها و روحیات هم تیمی اطلاعات جامعی داشته باشند تا بتوانند بهترین عملکرد را داشته باشند وگرنه باید با چالش‌ها و مشکلاتی دست و پنجه نرم کنند که نه تنها نمی‌گذارد به سمت اهداف متعالی زندگی مشترک پیش بروند بلکه در روابط فی مابین نیز دچار عقب‌گرد می‌شوند. به همین خاطر درک درست از تفاوت‌های جنس مخالف به داشتن عملکرد بهتر در زندگی کمک می‌کند. در جلد اول از این مجموعه حسین رستمی در ابتدا تفاوت‌های جسمی را توضیح داده بعد به تفاوت‌های شناختی و هیجانی می‌پردازد. با این کتاب می‌آموزید نوع جهان بینی این دو جنس چه تفاوتی دارد، بحث جزئی نگری و کلی نگری، نوع عاشق شدن و عشق ورزیدن، شیوه ابراز احساسات و نحوه دریافت انرژی و انگیزه از جمله مباحثی هستند که در این کتاب به آن‌ها پرداخته شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

جدی‌ترین تفاوت زنان با مردان تمایز در احساسات و عواطف است. آنان هر دو احساسات دارند؛ اما محور اصلی روحیات زنان را عاطفه تشکیل می‌دهد. هیجان‌ها در زنان به شدت نیرومندند و بر بسیاری از رفتارهایشان اثر می‌گذارند. از این رو زنان اغلب، مسائل را از دریچه عاطفی می‌نگرند تا منطقی و عقلانی؛ بنابراین لطافت روحی و رقت قلبشان بیشتر همچنین در تربیت فرزند موفق‌ترند از آنجا که آستانه تحریک عواطف زنان پایین است زود تأثیر می‌پذیرند. ممکن است زن به شوهرش بارها حرف نامربوط بزند و مرد به دل نگیرد؛ اما اگر مرد به همسرش از گل نازکتر بگوید زن ناراحت می‌شود گاهی کوچکترین حرف ناپسند سبب میشود زن تا مدت‌ها رنجور و عصبی شود، غر بزند یا حتی تا چند روز قهر کند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

چه جوری به هم بیایم (جلد دوم) چه جوری به هم بیایم (جلد دوم)
۱۰ %
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
همسر من همسر من
۱۰ %
عفت السادات مرقاتی خویی
۸۹,۰۰۰
۸۰,۱۰۰ تومان
مطلع مهر مطلع مهر
۱۰ %
امیرحسین بانکی پور فرد
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
گلبرگ زندگی (جلد 4) گلبرگ زندگی (جلد 4)
۱۰ %
۷۵,۰۰۰
۶۷,۵۰۰ تومان
مادر شوهرت را بکش مادر شوهرت را بکش
۱۰ %
محمدحسین قدیری
۱۵۵,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰ تومان
مجموعه چه جوری به هم بیایم (دو جلدی) مجموعه چه جوری به هم بیایم (دو جلدی)
۱۵ %
۱۴۰,۰۰۰
۱۱۹,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها