چه جوری به هم بیایم (جلد دوم)

چه جوری به هم بیایم (جلد دوم)

نویسنده:
مترجم:
عطیه حسینی
قیمت:
۸۰,۰۰۰
%۱۰
۷۲,۰۰۰
تومان
رده سنی:
زوجین
قالب:
مشاوره
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۱۴۴
وزن:
۱۲۸ گرم
شابک:
9789643049454

معرفی کتاب

کتاب «چه جوری به هم بیایم جلد دوم» در ادامه مباحثی است که در جلد اول مطرح گردیده است. همانطور که نویسنده در ابتدای مجموعه خاطرنشان می‌کند تفاوت‌های بسیار گسترده‌ای در میان زن و شوهر وجود دارد که باعث می‌شود همچون قطعات یک پازل نواقص یکدیگر را برطرف سازند و یک مجموعه کامل برای پیشبرد زندگی را ایجاد نمایند. نکته مهم در این شناخت درست از تفاوت‌های جنس مخالف و این موضوع است که چگونه با وجود این تفاوت‌های طبیعی بتوان با یکدیگر به بهترین نحو تعامل نمود. در جلد دوم از این مجموعه حسین رستمی تفاوت‌های ارتباطی، جنسی، تفاوت در ارزش‌ها، تفاوت در نیازها و انتظارات، تفاوت در نقش‌ها را به عنوان سرفصل مباحث خود قرار داده است. اینکه زن و مرد در هنگام گفتگو به چه مباحثی اهمیت می‌دهند، با چه لحنی سخن می‌گویند، از مخاطب گفتگوی خود چه انتظاری دارند از جمله مباحثی است در بخش تفاوت‌های ارتباطی توضیح داده شده است. نوع میل جنسی، نحوه ابراز میل و شدت میل جنسی و تفاوت نیازهای زن و مرد در رابطه جنسی از دیگر مباحث کتاب است. همچنین نقش‌هایی که هر مرد و زن باید به شکل اختصاصی در زندگی بپذیرند از جمله مباحث مهم این کتاب است. در پایان نیز یک جمع بندی بسیار خوب بر بحث تفاوت‌ها شده که نشان می‌دهد این موضوع نه یک نقص آفرینش بلکه نقطه قوت محسوب می‌گردد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

تفاوت‌های زیستی و روان شناختی زنان و مردان تمایز در ارزش‌ها را موجب می‌شود. از سوی دیگر تفاوت در ارزش‌ها نیز، تفاوت در نیازها را پدید می‌آورد. در واقع ارزش‌ها، آرمان‌ها و مقاصد هر نیازهایش را مشخص می‌کند. به عبارت دیگر نیازهای زنان و مردان به طور مستقیم به ارزش‌هایشان و غیر مستقیم به وضعیت خاص جسمی و روانی‌شان مربوط است. پس چون زنان و مردان ویژگی‌های جسمی و روانی مختلفی دارند ارزش‌های گوناگون و درنتیجه نیازهای متفاوتی نیز خواهند داشت. از سوی دیگر این نیازهای متفاوت انتظارات گوناگونی را نیز پدید می‌آورد. از این رو در بخش حاضر ابتدا «نیازها» و سپس «انتظارات» را بررسی می‌کنیم.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

دوستت دارم چهل حدیث درباره آیین همسرداری - چاپ جدید دوستت دارم چهل حدیث درباره آیین همسرداری - چاپ جدید
۱۰ %
۱۲,۰۰۰
۱۰,۸۰۰ تومان
چه جوری به هم بیایم (جلد اول) چه جوری به هم بیایم (جلد اول)
۱۰ %
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
نیمه دیگرم جلد اول (از من بودن تا ما شدن) نیمه دیگرم جلد اول (از من بودن تا ما شدن)
۱۰ %
۱۵۰,۰۰۰
۱۳۵,۰۰۰ تومان
کتاب ازدواج - جلد اول: تاسیس کتاب ازدواج - جلد اول: تاسیس
۱۰ %
۱۷۰,۰۰۰
۱۵۳,۰۰۰ تومان
موریانه ها آرامند موریانه ها آرامند
۱۰ %
سید حمید آتش پور - نسرین محمدی نسب
۴۵,۰۰۰
۴۰,۵۰۰ تومان
مادر شوهرت را بکش مادر شوهرت را بکش
۱۰ %
محمدحسین قدیری
۱۵۵,۰۰۰
۱۳۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها